Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)


1. Παραγγελία



-Πως μπορώ να παραγγείλω;

Με την εισαγωγή ενός ή περισσοτέρων προϊόντων στο καλάθι αγορών σας ή τηλεφωνικώς στο 2331/301004

-Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για την παραγγελία μου;

Δεν είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού για την πραγματοποίηση κάποιας παραγγελίας . Προτείνεται όμως να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό που θα σας επιτρέπει να προβάλετε προηγούμενες παραγγελίες σας και να αποθηκεύσετε την διεύθυνσή σας.

-Πως μπορώ να δω την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Μπορείτε να δείτε την κατάσταση της παραγγελίας σας οποιαδήποτε στιγμή στον λογαριασμό σας.

-Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή είτε με κατάθεση λογαριασμό είτε με την υπηρεσία PayPal. Στην περίπτωση της αντικαταβολής υπάρχουν οι αντίστοιχες χρεώσεις από τα ΕΛΤΑ.

-Μπορώ να ακυρώσω μία παραγγελία;

Ναι μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω του λογαριασμού σας.

-Είναι τα στοιχεία πληρωμής μου ασφαλή;

Η ιστοσελίδα bijoubox.gr καλύπτεται από τις πλέον σύγχρονες και ανεπτυγμένες τεχνολογίες διαδικτυακής ασφάλειας, με υπηρεσίες υψηλής κρυπτογράφησης.

-Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;

Ναι μπορείτε να παραγγείλετε τηλεφωνικώς όμως μόνο τις ώρες που είναι ανοικτό το κατάστημα.


2. Αποστολή


-Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται ανάλογα με την χώρα προορισμού.
Ελλάδα  1 έως 3 εργάσιμες ημέρες
Ευρώπη 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες
Ρωσία 10 έως 14 εργάσιμες ημέρες
Βόρεια Αμερική 7 έως 15 εργάσιμες ημέρες 
Υπόλοιποι προορισμοί 10 έως 25 εργάσιμες ημέρες

-Με ποια εταιρία θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Η αποστολή των προϊόντων σε Ελλάδα και εξωτερικό γίνεται με courier ή με τα ΕΛΤΑ ανάλογα την αξία τους.

-Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται δωρεάν σε όλο το κόσμο. Εάν έχετε κάποιο ιδιαίτερο τρόπο αποστολής το κόστος εμφανίζεται στην διαδικασία της παραγγελίας.

-Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;

Όχι δεν υπάρχει.

-Πότε θα αποσταλεί η παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες αποστέλλονται καθημερινά εκτός από Σαββατοκύριακα την ίδια μέρα της παραγγελίας.

-Υπάρχουν έξοδα τελωνείου κατά την εισαγωγή της παραγγελίας μου;

Εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν πρέπει να καταβάλετε οποιαδήποτε τελωνειακή αμοιβή. Αν είστε εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνήθως μόνο πάνω από ορισμένα ποσά της παραγγελίας. Έτσι, μπορείτε να ψωνίσετε χωρίς άγχος. Για λόγους ασφαλείας, μπορείτε να ρωτήσετε στο τελωνείο της χωράς σας.

-Μπορώ να ορίσω διαφορετική διεύθυνση παράδοσης και λογαριασμού;

Ναι, μπορείτε να προσαρμόσετε αυτή την επιλογή στο λογαριασμό σας κατά την διάρκεια της παραγγελίας.




3. Επιστροφές προϊόντων



-Μπορώ αλλάξω ένα προϊόν;

Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση στην οποία το είχατε παραλάβει, να μην βρίσκεται σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση πέρα της αρχικής, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, φορεθεί, λερωθεί. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα εξαρτήματα του συμπεριλαμβανομένης και της συσκευασίας τους.

-Πως επιστρέφω το προϊόν μου;

Παρακαλούμε να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή με email για επιστροφή προϊόντος πριν το αποστείλετε.

-Ποιος είναι ο χρόνος επιστροφής;

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους.

-Πως γίνεται η επιστροφή των χρημάτων μου;

Αμέσως μετά την παραλαβή της επιστροφής και τον έλεγχο της θα ξεκινήσει η διαδικασία επιστροφής. Ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η επιστροφή είναι ο ίδιος με τον τρόπο πληρωμής τον οποίο είχατε επιλέξει. Αν είχατε πληρώσει με PayPal το ποσό σας θα επιστραφεί άμεσα. Αν είχατε πληρώσει με αντικαταβολή η επιστροφή θα γίνει με κατάθεση του ποσού εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.

-Ποιο ποσό θα μου επιστραφεί;

Θα σας επιστρέψουμε την αξία του αντικειμένου που επιστράφηκε.

Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα επιθυμιών
Προϊόν που προστέθηκε για σύγκριση.

Το Bijou Box χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση Cookies. Θέλω να μάθω περισσότερα